عرفان و ليتو – تند ميرم
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

اينترو : عرفان
پايدار.. تند ميرم مثل ليتـــو

ورس1 : ليتو
روی خطم من مثل عابر پیاده , ولی بین خطام خیلی فاصله زیاده

دافت اگه باهاته ولی راه میده بیارش , پایین تاریک و سیاهه بالا باریکا زیاده
سالم برین بیرون دافت حامله بیادش , همه میگن لیتو شده عامل ویارش
بچمم تند میره کالسکه ویراژه , زندگیت اتوبانه حادثه زیاده
دورمونم پر شده دیگه پاپارازی , میخوام پول در بیاد بشه پاپا راضی
دوست داری بیای بالا تو وایستا داشی , میخوای تند بری کاشکی تو کاسکت داشتی
زندگی پوکره و منم بودم خوش شانس , یه مشت کوتوله دورم مث لوک خوش شانس
بگو بورژانس تا که با هم بریم پاریس , آره بریم تانیز تا که بشیم ما خیس

كروس :
تند تند میریم جلو سریع من و لیتو

تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد
سواحل اِتو با تیم بشمر یک و دو سه تو زدیم گل و به تو

ورس 2 : ليتو
آه تند میرم هی نگو وای وای چرا , من تند میرم مث نور صاف داغ چراغ
قلبت پهلومه خب دیگه تاپ تاپ چرا , پر خط رو زمین تو تو آفساید کنار
چترو باز کن چون که پول داره میباره, بهزاد تو راه با یه روس داره میادش
نه نگو دوس داره میخوادش , اگه اون دوست خوب داره میخوادش
تند میرم انگاری دنبال منن , مثل دزدی که دنیارو دزدیده منم
من تند میرم مثل غذا هندی , من تند میرم فضا فضا مریخ
میرم بالا با آدم فضائیا اونجا , سفینمو نگا ناخدا بیا اونجا
من تند میرم مثل مک لارن و بنز , پوپ نیستم پلو داری میگی تو "بهز" كو


کروس :
تند تند میریم جلو سریع من و لیتو
تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد
سواحل اِتو با تیم بشمر یک و دو سه تو زدیم گل و به تو

ورس 3 : ليتو
من تند میرم ولی باتو آروم میام , اگه تند بیام یهو میبینی بارون میاد
دافت کبابیه داف من از مانسون میاد , خیلی شیک و تمیزین دارم گارسون زیاد
الان داره صفر میشه توی سینی رزم برید , پیش من باش نبینم جای خز بری
هفت مرحله بوده حالا هر سری داره میترکه موزیک بشین پس بریم
لب دافت پروتزه توی سرا پرِ تزه , دماغا عملی دور همه پر خل و چله
همه *ـس میگن تا که فقط باشن توی جمع , من تفرق و رادیکالم  *ـس خوار جمع
من تند میرم تند تر از جیسیس , الان ناراحتی هیچی تو جیب نیس
سرعت پایینه خوب تو تیز نیس , وای چرا اینجا تو جیز نیس

اوترو : ليتو
ليتو.. عرفان..
روي بيت پايا
پايدار.. آ.. يك دو





:: موضوعات مرتبط: تکست های عرفان , تکست های لیتو , ,
:: برچسب‌ها: تکست هایعرفان و ليتو – تند ميرم ,
:: بازدید از این مطلب : 2738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: